Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:25:33+02:00
Należy starać się chronić innych i zapewnić im bezpieczeństwo
19 2 19
2010-03-28T15:48:18+02:00
Człowiek może wspierać innych poprzez pomoc, którą okazuje starszym ludziom, a także swoim rówieśnikom w nauce czy też innych sprawach. Dużo ludzi pomaga sobie przez rozmowe, która jest bardzo ważna i potrafi rozwiązać wiele problemów.
A chronić może przez to, że nie będzie pakował się w żadne kłopoty, będzie uważał na nieznajomych i ludzi, którzy mogą śledzić innych. nie będzie nikogo zaczepiał.

mam nadzieje, że troche pomogłam, pozdrawiam:)
54 3 54