Dopisz synonimy. ( do numerków dopisz poprawny wyraz z dołu)
1. rozgardiasz
2. nieurodzajne ziemie
3. brak uprzejmości
4. samowola
5. trwoga
6. konieczność
7. wróg
8. zagrożenie
9. zaskoczenie
10. nicość
11. Brak
12. wolność
13. arogancja
14. brak powodzenia
15. ofiara
16. absencja
17. bezsens

nieprzyjaciel, niepodległość, nieużytki, niepokój, niebezpieczeństwo, nieuprzejmość, nieporządek, niedołęga, niespodzianka, niepowodzenie, nieposłuszeństwo, nieobecność, nieuchronność, niedobór, niedorzeczność, niegrzeczność, niebyt.

Z góry dziękuję :)

2

Odpowiedzi

2010-03-28T15:34:45+02:00
1. rozgardiasz - nieporządek
2. nieurodzajne ziemie -nieużytki
3. brak uprzejmości -nieuprzejmość
4. samowola - nieposłuszeństwo
5. trwoga - niepokój
6. konieczność - nieuchronność
7. wróg - nieprzyjaciel
8. zagrożenie - niebezpieczeństwo
9. zaskoczenie - niespodzianka
10. nicość - niebyt
11. Brak - niedobór
12. wolność - niepodległość
13. arogancja - niegrzeczność
14. brak powodzenia - niepowodzenie
15. ofiara - niedołęga
16. absencja - nieobecność
17. bezsens - niedorzeczność
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:36:03+02:00

1. rozgardiasz - nieporządek
2. nieurodzajne ziemie - nieużytki
3. brak uprzejmości - nieuprzejmość
4. samowola - nieposłuszeństwo
5. trwoga - niepokój
6. konieczność - nieuchronność
7. wróg - nieprzyjaciel
8. zagrożenie - niebezpieczeństwo
9. zaskoczenie - niespodzianka
10. nicość - niebyt
11. Brak - niedobór
12. wolność - niepodległość
13. arogancja - niegrzeczność
14. brak powodzenia - niepowodzenie
15. ofiara - niedołęga
16. absencja - nieobecność
17. bezsens - niedorzeczność
6 4 6