Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T19:56:03+01:00
2009-10-30T19:58:35+01:00
60% z 25 kg=0,6×25=15kg było cyny 25-15=10-było miedzi 10+5=15 kg miedzi bedzie w nowym stopie ,a cyny tyle co było waga łaczna= 15kg+15kg miedzi=30kg stopu=100% a 15kg miedzi to x% x=50% pozdrawiam
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T20:03:18+01:00
25 kg - 100%
x - 60%
x=(25*60)/100=15 kg cyny
25kg-15 kg= 10 kg miedzi
10+5 =15 kg miedzi
w otrzymanym stopie jest 50% miedzi
2 5 2