Odpowiedzi

2010-03-28T15:32:07+02:00
1. Najbardziej podoba mi się reklama Tesco ponieważ tam dziwnie chodzą a jeden z nich ma plecak odrzutowy i mówi "Chodzenie jest głupie" Można sie usmiać.

2.Najbardziej nie lubie reklamy pasty do zębów Sensodyne bo tam jest tylko nudny wywiad z dentystami.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:35:05+02:00
Najbardziej podoba mi sie reklama tabletek dla dzieci 'vibovit' dlaeto, ze jest wesoła, kolorowa i to przyciąga ludzi. Sądzę, że takie reklamy są bardzo przyciągającę.Podoba mi się także reklama coca coli, dlatego iż podobnie jak reklama vibovit'u jest bardzo rytmiczna i przyciągająca.
Nie podoba mi się reklama vanish'u, dlatego, że nie lubie reklam z 'lektorem' polskim. Sądzę, że takie reklamy powiny zejśc z polskiej anteny telewizyjnej.

to na tyle, mam nadzieje ze pomoglam.
21 4 21
2010-03-28T15:36:38+02:00
Mi najbardziej podobala sie reklama o turbodymomenie poniewaz szczegolnie zacheca w charakterystyczny sposob klientow do danej firmy. wykorzystano wspaniale metafory i zabawne sytuacje, komentarze a nawet gesty czy piosenki. Po prostu swietna reklama.

A najgorsza reklama to reklama artykulow ktore calkowicie odbiegaja od rzeczwistosci lub po prostu oszukuja ludzi aby odwiedzli sklepy poniewaz one sa najlepsze i w ogole . Po prostu za duzo wyolbrzmiaja i oszukuja. Mam na mysli reklame sklepu np. LIDL LUB BIEDRONKA . .

pozdrawiam=)

7 5 7