Witam. Potrzebuje po 20 przykladów dań. Chodzi o Sałatki,2-gie dania(równie dobrze,mogą być osobno. np: Wypisane dodatki:Ziemniaki,Makaron... a potem na przykład Mięsa.) Fast-food,ciasta,desery oraz napoje.
Będe wdzięczny za pomoc;) Z gory dziekuje.

3

Odpowiedzi

2010-03-28T15:36:34+02:00
1makaoron z serem
2. pierogi ruskie
3.ziemniaki z kotletem schabowym
4 mizeria
5. frytki
6 .Rolada
7.gołabki w sosie pomidorowym
8 kluski
9 ryba
10 Makowiec
11sernik
12 Ziemniaki +jajko sadzone
13 bigos
14 Napoleonka
15tort
16 Kurczak w panierce
17 Kaczka
18.budyn<jako deser>
19 Smażona kapusta
20 Buchty
2010-03-28T15:42:31+02:00
Suppe:
- Gemüsesuppe
- Tomatensuppe
- Gurkensuppe
Speisen:
- Frikadellen (kotlety mielone)
- Bratwurst (kiełbasa pieczona)
- Schnitzel
- Reis mit Erdbeere
Fast-food:
- Pommes frites
- Hamberger
- Pizza
Salate:
- Kartoffelsalat
- Gemüsesalat
- Obstsalat
Getränke:
- Mineralwasser
- Cola
- Orangensaft
- Apfelsaft
- Milch
- Tee
- Kaffee
- Kakao
Nachspeisen: (desery)
- Apfel
- Banane
- Orange
- Birne
-Apfelkuchen
- Käsekuchen
- Mohnkuchen
- Sachertorte
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:54:42+02:00
Ziemniaki-Kartoffeln
makaron-pasta
Sałatka grecka-Griechischer Salat
kotlet mielony-Boden Schweinefleisch
sok pomarańczowy-Orangensaft
sok jabłkowy-Apfelsaft
sok bananowy-Bananensaft
woda mineralna-Mineralwasser
mleko-Milch
piwo-Bier
czerwone wino-Bier
białe wino-Weißwein
kluski śląskie-Knödel
sałatka jarzynowa-Gemüsesalat
sernik-Käsekuchen
rosół- Hühnersuppe
zupa pomidorowa- Tomatensuppe
zupa ogórkowa- Gurkensuppe
frytki- Chips
sałatka owocowa- Fruit Salad
sałatka warzywna- Gemüsesalat
kotlet schabowy- Schweinekotelett
nalesniki- Pfannkuchen
lody czekoladowe- Schokoladeneis
lody waniliowe- Vanilleeis
pierogi z miesem- Teigtaschen mit Fleisch
kawa- Kaffee
herbata- Tee