Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T15:33:09+02:00
Niemcy przystąpiły do UE w 1957 r. Jest to państwo założycielskie .
Z tym krajem kojarzą mi się znane postacie ze skali muzycznej tj . Jan Sebastian Bach, Ludwig van Beethoven Johann Wolfgang Goethe oraz zwyczaj picia piwa w czasie znanego na całym świecie niemieckiego święta Oktoberfest .
3 3 3
2010-03-28T15:33:45+02:00
1.23 lipca 1952 państwa założycielskie

2.Brutalny atak na Polskę
Założenie dożo obozów koncentracyjnych
Mord w Katyniu
Dużo naszych rodaków straciło życie w obozach i walkach z Niemcami
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:36:48+02:00
Niemcy wraz z Belgia, Francją, Holandia, Luksemburgiem, Włochami założyli Unię Europejską w dniu 23 lipca 1952 roku.
Miejsce, gdzie człowiek odżywa. Cudowne krajobrazy, śliczne miasta i miasteczka, niesamowite zabytki, porządek którego tak u nas brakuje, autostrady. Można tam spotkać ludzi z całego świata i raczej każdy czuje się tam dobrze. Nie trzeba się bać, że dostanie się po pysku, bo ktoś jest metalowcem, bo chłopak ma długie włosy, bo ktoś jest Murzynem... Każdy jest sobą, ubiera się jak chce i nikomu to nie przeszkadza, a cudaków jest tam naprawdę sporo:))). Poza tym bezpieczeństwo. Kto zdecydowałby się zostawić rower, gdzieś w polskim mieście bez zabezpieczenia, albo zostawić wszystkie rzeczy bez opieki na basenie??? Tam jest to normalne. Rower może sobie stać bez zabezpieczenia kilka dni i nikt go nie weźmie, no chyba że gdzieś w pobliżu pojawi się Polak:))).
4 3 4