Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:33:26+02:00
Każdy ma umiejętności, talenty mniejsze lub większe ale należy je rozwijać. Bardzo dobrze jest rozwijać swoje umiejętności np. żeby dostawać lepsze oceny w szkole. Dobrze uczyć się gry na jakimś instrumencie ponieważ wtedy jest większa szansa na szóstkę z muzyki, dobrze uczyć się ortografii i gramatyki, piękne pisanie to duma Polaków oraz szansa na piątkę z Polskiego. Mitologia przyda się na różnorodnych konkursach oraz lepszej ocenie z Historii. Ale nie tylko dla lepszych ocen trzeba rozwijać umiejętności. Nasze umiejętności zostaną zauważone w przyszłości np. przez szefa w pracy, wtedy możemy liczyć na podwyżkę, lepsze traktowanie, a nawet awans.
Niektórzy nie przywiązują wielkiej wagi do talentów ale potrzebne nam są w życiu więc warto je rozwijać.
2 4 2
2010-03-28T15:33:34+02:00
Swoje umiejętności należy rozwijać, po to by np. Muc w pracy iść na wyższe stanowisko, lub więcej zarabiać. Po to również, aby pokazać ludziom, na co nas stać. O to aby też wywyższyć swoje umiejętnościowe- możliwości.
Chciałabym zostać człowiekiem, talentnie umiejętnowanym.


nie wiem więcej!
2 3 2