Odpowiedzi

2010-03-28T15:31:46+02:00
Drogi Jezu.Dziękuję Ci z to że mogłam/mogłem dostąpić do sakramentu Chrztu Świętego.Dziękuję ,że obmyłeś mnie z grzechu pierworodnego.Dziękuję Ci za ten dar.Amen:)
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:36:31+02:00
Kochany Jezu, chciałabym Ci podziękować za ustanowienie chrztu. Jest to pierwszy sakrament, który otwiera mi bramy do zbawienia. Tak mnie ukochałeś, że pozwalasz mi osiągnąć najwspanialszy cel, jakim jest życie przy Tobie. Chrzest sprawił, że jestem chrześcijaninem i mogę Cię bliżej poznać. Pomagasz mi w wielu chwilach i już wiem, że bez chrzestu byłabym niczym- jak zwiędnięty kwiat, który nie widzi słońca, a moim słońcem jesteś Ty, Jezu.
23 4 23