Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:35:21+02:00
!.
1.Ugotuj jajko..Możesz je zabarwić aby było ciekawsze.
2,Przygotuj formę plastyczną jaka będziesz rysować lub wyklejać
3,Przygotuj wszystkie potrzebne rzeczy
4,Zacznij od narysowania owalnych oczy w odstępach mniej więcej 2 cm.
5,Potem narysuj półokrągłe usta..
6,Jeżeli chcesz dodatkowo odzobami udekoruj pisankę
14 3 14
2010-03-28T15:39:47+02:00
INSTRUKCJA WYKONANIA UŚMIECHNIĘTEGO JAJKA WIELKANOCNEGO:
-trzeba mieć ugotowane piękne jajko
-następnie trzeba mieć kolorowe farby,flamastry,pastele i kredki
-potem trzeba ładnie pomalować:
-jajko należy ładnie pomalować żywymi kolorami np.niebieski,zielony,różowy,czerwony,pomarańczowy itp.
-kiedy jajko zostanie pomalowane wtedy należy odłożyć na serwetkę i należy poczekać aż jajko wyschnie.



Lili:***
7 3 7