Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • pavq
  • Początkujący
2010-03-28T15:46:36+02:00
Napisz w jakich sportach szkoła uczestniczy bierze udział
wymien wzorowych uczniów
i cos jeszcze wymysl
2010-03-28T16:09:59+02:00
Zacznij od opisania szkoły - wpierw jako budynku. Możesz napisać kilka zdań nt. patrona. Później przejdź do grona pedagogicznego, następnie wychwal uczniów, napisz o ich osiągnięciach w rożnych dziedzinach - sportowych, matematycznych, literackich etc. Później możesz wspomnieć, w jakich wydarzeniach szkoła, jako organizacja, uczestniczy. Ogólnie wazelinka ;) A na koniec podsumuj - po jednym wniosku z każdego argumentu w dwóch - trzech zgrabnych zdaniach i voila! powodzenia ;)