Odpowiedzi

2010-03-28T15:35:23+02:00
Zgłoszę się do lekarza lub do pielęgniarki
2 3 2
2010-03-28T15:35:27+02:00
Natychmiast powiem o tym mamie i pojedziemy do lekarza.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:36:50+02:00
1)zgłosisz się do wychowawcy wycieczki by przemył to wodą utleniona a potem jakimś tłuszczem i pęsetą nauczyciel wyjmie ci kleszcza
2)zgłosisz nauczycielowi i poprosisz żeby pojechać do ośrodka szpitala i usunęli owego kleszcza