Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:41:36+02:00
34-wiek ojca
2-wiek syna
x-po tylu latach ojciec będzie 3 razy starszy od syna
34+x=(2+x)*3
34+x=6+3x
x-3x=6-34
-2x=-28/:(-2)
x=14
/:(-2)-to znaczy obustronnie podzielić przez minus dwa
Za 14 lat ojciec będzie 3 razy starszy od syna.
Licze na najlepsze ;p
19 4 19
2010-03-28T15:51:07+02:00
34-wiek Taty
2-wiek dziecKa
x- lata w których tata będzie 3 razy starszy od dziecka
34+x=(2+x)*3
34+x=6+3x
x-3x=6-34/*(-4
-2x=-28/:(-2
x=14
Za 14 lat ojciec będzie 3 razy starszy od dziecka
5 3 5