Odpowiedzi

2009-10-30T20:15:29+01:00
Samorząd kola sks
Gimnazjum nr 19
Warszawa.


Szanowny Panie dyrektorze!


Pisze do Pana z prośba o dofinansowanie naszej drużyny, które jest nam potrzebne na zakup strojów sportowych.
Za tydzień nasza drużyna wyjeżdża na bardzo ważny mecz. Chcielibyśmy zaprezentować się przed innymi jak najlepiej, dlatego przydałyby się nam nowe stroje, a po za tym świadczyło by to o dobrej organizacji szkoły.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie tego podania.

przewodniczący/aca kola SKS
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T20:18:47+01:00
Szanowna Pani Dyrektor.
Zwracamy sie do pani z prośbą o dofinansowanie strojów sportowych szkolnej drużyny SKS. Mamy zamiar godnie reprezentować naszą szkołę na wyjeździe sportowym. Pragniemy również należycie wyglądać. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej sprawy.
Z poważaniem drużyna SKS.
15 3 15