Zdania z II wojny światowej

Zad 1
Ile kilometrów liczył front zachodni?

Zad 2
Jakie obronne formacje wojskowe zostały rozlokowane na terytorium Polski we wrześniu 1939 roku? Podaj ich nazwy i nazwy dowódców.

Zad3
Podaj miejsce szgólnego oporu Polaków we wrześniu 1939 roku wg schematu:
miejsce oporu dowódca oporu
a)
b)
c)

3

Odpowiedzi

2009-10-30T20:52:06+01:00
2009-10-30T20:57:53+01:00
3.a) Westerplatte-major Henryk Sucharski
b) Węgierska Górka- pułkownik Janusz Gaładyk
c) Wizna-kapitan Władysław Raginis
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T21:14:15+01:00
Zad. 1
Około 600 m

Zad. 3
a) Westerplatte-major Henryk Sucharski
b) Wizna-kapitan Władysław Raginis
c) Węgierska Górka- pułkownik Janusz Gaładyk