Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T20:18:18+01:00
0.8 % * 5 kg + 4% * 5 kg = x% * 10kg (łaczna masa otrzymanego roztworu)

0,8 * 5 + 4* 5 = 10 x

4 + 20 = 10x
x = 2,4

2,4 % = 0,24‰

Odpowiedz: zasolenie otrzymanej wody było równe 2,4% czyli 0,24‰


Pozdrawiam! :)
13 3 13
2009-10-30T20:35:27+01:00
0.8 % * 5 kg + 4% * 5 kg = x% * 10kg
0,8 * 5 + 4* 5 = 10 x
4 + 20 = 10x
x = 2,4%= 0,24‰
9 3 9
2009-10-30T21:44:39+01:00
Procenty=5kg+5kg=10kg
4%+0,8%=4,8%
4,8%=48/1000 %
48/1000% *10 =0,48%

0,48%=4,8promila


16 2 16