Odpowiedzi

2010-03-28T15:53:57+02:00
Przygotuj 6 jaj 25 dag cukru pudru,
po 25 migdałów i daktyli,
1 cukier waniliowy,
4 dag zmielonych biszkoptów,
sok z ½ cytryny,
1 polewa czekoladowej
Nastpnie wbij 6 jajek, dodaj 25 g cukru pudru, oraz jak zechcesz to 25 migdałów i daktyli, 4 dag zmielonych biszkoptów dolej soku z pół cytyny i polej polewą czekoladową wsadz do piekarnika i wijmij po 50 min.
Smacznego!!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:57:43+02:00
Wbić żółtka i dodac cukier waniliowy. Następnie dodać sok z cytryny, migdały i daktyle oraz zmielone biszkopty. Wszystko dokładnie wymieszać. Rozgrzac piekarnik do 200 C. Piec przez 45 min. Polać polewą i posypać cukrem waniliowym.
1 5 1