Odpowiedzi

2009-10-30T20:18:44+01:00
Bogata kultura
pizza,spaghetti
mafia
i tyle ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T21:05:26+01:00
Włosi są krzykliwi, rozmawiając gestykulują, są rodzinni, kilka pokoleń mieszka w jednym domu, ważna jest dla nich tradycja,
potrawy włoskie to pizza, makaron
mafia włoska
2009-10-30T21:13:03+01:00
Bogata kultura
pizza,
spaghetti
mafia włoska

Włosi są krzykliwi,
rozmawiając gestykulują,
są rodzinni,
kilka pokoleń mieszka w jednym domu,
ważna jest dla nich tradycja,