Odpowiedzi

2010-03-28T15:51:22+02:00
35cm x 20 cm x 10 cm
35*20*2+35*10*2+20*10*2=1400+700+400=2500

140*70=9800

9800:2500≈3

Objętość 3 puszek:
3*35*20*10=21000

Odp:Z tego arkusza blachy można wykonać 3 blaszane puszki o łącznej pojemności 21000cm³.

Licze na najlepsze:).
3 2 3
  • nbox
  • Początkujący
2010-03-28T15:59:06+02:00
P=2ab+2bH+2aH
P=2*35*25+2*20*10+2*35*10
P=122640700CM2

P=a*b
P=140*70
P=9800cm2

122640700-9800 =122630900

TYLE MOŻNA122630900 (nie wiem czy dobrze jest)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:01:07+02:00
Pc=2xPp+Pb
Pp=35x20=700cm²
Pb=35x10x2+10x20x2=700+400=1100cm²
Pc=2x700+1100=2500cm²
P=140x70=9800cm²
9800/2500=3,92
Odp. Z tego arkusza blachy można zrobić 3 takie prostopadłościany.
2 5 2