Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T20:26:12+01:00
2.Pomóć komuś to znaczy uczynić tak by dany obiekt zainteresowania wyszedł z ''dołka'' i dorównał innym którzy znajdują się poza tym nim.
Jeśli chodzi o kościół cierpiący to pomoc kościołowi w znaczeniu budynek tego słowa oznacza pomoc pieniężną.Pewne dofinansowanie umażliwiające pokrycie kosztów niezbędnych na renowacje budynku czy strat spowodonanych zadłużeniem.
2009-10-30T20:47:50+01:00
Zadanie 1.

Pokój Tobie
Najważniesze jest pragnienie świętości, co robić dalej odpowiada nam na to pytanie Bóg Słowami Psalmu 50:
'Bogu składaj ofiarę dziękczynną
spełnij swe ślubu wobec Najwyższego
I wzywaj mnie w dniu utrapienia,
wyzwolę ciebie, a ty Mnie uwielbisz'
Ps 50, 14,15

więc droga jest zupełnie prosta, a zarazem niełatwa.
Dzięki łasce Boga tak interpretuję Słwa tego Psalmu:
Czym jest ofiara dziękczynna, jest Nią Eucharystia
co każdy chrześcijanin ślubuje Bogu - są to przyrzeczenia Chrztu Świętego, które każdy wierny odnawia podczas Paschy, czyli Wierzę w Boga w Trójcy Jedynego" oraz "wyrzekam się szatana i wszelkich spraw jego". Jak wyrzekać się szatana i jego spraw - w Sakramencie Pokuty i Pojednania.
Co znaczy uwielbić Boga ? Jezus Chrystus uwielbił Boga wypełniając do końca wolę Ojca.
czyli Słowa Psalmu mówią.
"Uczestnicz w Eucharystii
Ufaj Bogu i wyrzekaj się szatana i wszelkich spraw jego
wzywaj Mnie w dniu utrapienia
wyzwolę ciebie, a ty wypełnisz to końca Moją wolę"