Wskaż pary pozytywnie do siebie nastawione. Połącz cyfry z literami. Jedno jest bez pary.
1) Zygmunt Stary
2) Stefan Czarniecki
3) Colbert
4) Jan Zamoyski
5) Ignacy Loyola

a)Stefan Batory
b)Bona
c) Paweł III
d) Jan Kazimierz
e) Ludwik XVI
f) Marcin Luter

3

Odpowiedzi

2010-03-28T15:59:58+02:00
1b
2d
3c
4b
5a
tak mi się wydaje
2010-03-28T16:02:20+02:00
1 z b
2 z d
3 z c
4 z e
5 z a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:10:26+02:00
1) B-byli małżeństwem
2) D - CZARNECKI uwolnił osaczonego pod gdańskiem Jana kazimierza
3) E
4) A
5) C -wsółpracował z papieżem jako duszpasterz


2 5 2