Zapoznaj sie z treścią sceny drugiej aktu drugiego dramatu,,Romeo i Julia''
Williama Szekspira.Następnie odpowiedz na pytania
-Dlaczego wskazany fragment utworu nazywa się scena balkonową?
-Kim sa bohaterowie w niej występujący?
-Jak mozna okreslic nastrój przeczytanego fragmetu?
-Jaki charakter maja wypowiedzi postaci?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T16:05:07+02:00
Dlaczego wskazany fragment utworu nazywa się scena balkonową?

Ponieważ rzecz dzieje się na balkonie .

Kim sa bohaterowie w niej występujący?

Bohaterowie w niej występujący to Romeo i Julia- są młodzi i zakochani w sobie bez granic . Julia wyjawia ukochanemu ogrom swoich uczuć.

Jak mozna okreslic nastrój przeczytanego fragmentu?

Fragment ten jest bardzo poważny, kochankowie mówią wyszukanymi słowami, typowo z wyższych sfer .

Jaki charakter maja wypowiedzi postaci?

Wypowiedzi postaci mają charakter podniosły. Jak na swój wiek , mają bardzo rozwinęty i przemyślany charakter mówienia.
5 4 5
2010-03-28T16:06:10+02:00
- Ponieważ Romeo spotykał się z Julią w nocy żeby nik ich nie wydał a ona mieszkała w zamku u góry i miała balkon.
- Są to rywalizujące ze sobą rody ale Romeo i Julia są w sobie zakochani.
- Można powiedziec, że jest to miłośc rozłączna.
-
4 1 4