Poszukajcie w internecie, lub w książce i przyślijcie zdjęcie, bądź skan przykładu budowli architektonicznej która ma:

* kopułę
* attykę
* kolumny
* arkady
* gzymsy

Daje naj, ale daję też spam.

Nie ma to być budowla, która ma tylko np kopułę i kolumnę, tylko te wszystkie rzeczy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:01:59+02:00
Nie ma budowli ,która ma na raz kopułę i attykę to tak dla info.
http://www.pl.josemariaescriva.info/image/a208pl.JPG
1 5 1
2010-03-28T16:43:14+02:00
W 1) ZAŁĄCZNIKU JEST: Złota Świątynia w Armitsarze w Indiach płn-zachodnich

W 2) ZAŁĄCZNIKU: Klasztor z Rile (góry Rodopy), widok ogólny

W 3) ZAŁĄCZNIKU: Kościół San Agnese w Rzymie (barokowy)