Odpowiedzi

2010-03-28T16:12:15+02:00
BYC WIECZNYM I NIESMIERTELNYM

Moim zdaniem nie wrto byc wiecznym, i niesmiertlenym. Kazdy napewno chcialby zyc wiecznie, ale po co ? Moi rowiesnicy zapewne mnie nie zrozumieja ale ja przezylam wiele w zyciu i mam takie zdanie. GDy juz chcielibysmy umrzeć to byśmy nie mogli, meczyli sie bysmy w swiece, poniewaz dziiejsza mlodzierz oczywiscie niektora nie ma szacunku do starszych. Na przytklad 15- latkowie nie ustapuja miejsca 70-latkowi a co dopiero np. 200-latkowi. To by było wogóle moim zdaniem nie do pojęcia. Z resztą Bóg tak chciał. Bo z prochu powstaliśnjy i w proch się obrócimy.

Tyle udało mi się wymyslic chociaz na 3 to bedzie xd tak mi sie wydaje jak chcesz to dopisz jeszcz ejakis swoje pomysly ;p :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:14:30+02:00
W dzisiejszych czasach wielu ludzi ma swoje marzenia,u jednych sa one calkiem zwykle a u innych wrecz kosmiczne. ja jak karzdy człowiek tez mam marzenia.
jednym i najwiekszym moim marzeniem jest to aby byc wiecznym i niesmiertelnym. czesto zastanawiam sie nad tym czemu ludzie musza umierac , czemu po prostu nie moga zyc wiecznie. jestem rowniez ciekawy co by bylo jakby nikt juz wiecej nie umieral. Im wiecej sie nad tym zastanawiam tym bardziej dochodze do wniosku ze tak juz musi byc. widocznie natura juz to wczesniej zaplanowala .moze gdyby ludzie zyli wiecznie i nie umierali a na dodatek rodzili sie nowi to by caly swiat byl zaludniony i nie bylo by juz nanic miejsca.
moim zdaniem marzenia to marzenia i niech lepiej juz tak zostanie ale z drugej strony warto czasem pomarzyc. wkoncu za marzenia sie nie placi . moze kiedys te moje dziwne marzenie sie spełni????