Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:03:39+02:00
3,7cm + 0.9 = 4,6cm
P = a*h/2
a= 3,7cm
h=4,6cm
3,7cm*4,6cm=17,02cm
17,02/2=8,51cm
Odp. Pole tego trójkąta wynosi 8,51 centymetrów kwadratowych.
3 3 3
2010-03-28T16:04:26+02:00
3,7 * (3,7+ 0,9) /2 = 3,7* 4,6/2 =17,02/2 = 8,51
1 5 1
2010-03-28T16:05:24+02:00
Wysokość:
3,7cm+0,9cm=4,6
wzór na pole trójkąta: a×h×0.5
obliczenie: 3,7cm×4,6×0,5= 8,51
Odp.: Ple wynosi 8,51 cm².