Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T16:01:37+02:00
{x+y=(x-y)*7
{x=2+y

2+y+y=7(2+y)-7y
2y+2=14+7y-7y
2y=12
y=6
x=2+6=8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:07:15+02:00
I liczba x+2
II liczba x
x+x+2 = 7(x+2-x)
x+x+2 = 7x+14-7x
x+x-7x+7x = 14-2
2x = 12 /:2
x = 6
I liczba 6+2 =8
II liczba 6
2010-03-28T16:14:59+02:00
X + y = ( x - y ) * 7
x = y + 2

2 + y + y = 7 ( 2 + y ) - 7 y
2 y + 2 = 14
2 y = 14 - 2
2 y = 12 | : 2
y = 6

x = 6 + 2 = 8
x = 8
y = 6