Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:14:19+02:00
A)-metameryczna budowa mięśni,
-metameryczna budowa nerwów rdzeniowych
-metameryczna budowa narządów wydalniczych i rozrodczych
-nefrydia,
b)-Posiadanie łącznotkankowej struny grzbietowej (u części wyżej uorganizowanych zastępowanej przez kręgosłup).
-Występowanie szczelin skrzelowych (przynajmniej w okresie rozwoju zarodkowego).
-Cewkowata budowa układu nerwowego.

7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T17:35:52+02:00
A)
- budowa nerwów rdzeniowych
- budowa narządów wydalniczych i rozrodczych

b)
- posiadanie łącznotkankowej struny grzbietowej
- występowanie szczelin skrzelowych
- pewkowata budowa układu nerwowego.
3 1 3