Odpowiedzi

2010-03-28T16:03:19+02:00

"Ludzie kupują w sklepach gotowe rzeczy. A przeciez nie ma magazynbu z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół." Według lisa, żeby zdobyć przyjaciela trzeba go napierw oswoić , czyli stworzyć więzy. Potrzeba do tego dużo cierpliwości i czasu. Należy stopniowo i powoli się poznawać i to co najważniejsze: "Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
26 4 26
2010-03-28T16:03:27+02:00
Przyjazn wedlug lisa polega na oswojeniu kogos
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:04:21+02:00
Przyjaźń lisa polega na tym ,że potrzeba znaleźć osobę która będzie ciągle myśleć o tobie itp. TęskniĆ
4 2 4