Kto mi ułoży zdania z takimi wyrazami :
spotkaniu
wyświechtanych
skórzanym
fotelu
huknie
wrzaśnie
rabuś
lustrując
pół
zmrużonymi
małych
okularów
usilnie
burknął
chcesz
ukradłem
chciałem
przestał
lezłą
odchrznąknął
żadnej

dammm nnaaajjj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:16:48+02:00
Mój tata był wczoraj na ważnym spotkaniu.
W przemówieniu prezydenta było wiele wyświechtanych frazesów.
Mama trzyma dokumenty w skórzanym portfelu.
Dziadej Piotr lubi drzemać w swoim fotelu.
Za chwilę huknie grzmot.
wrzaśnie
Dom naszych sąsiadów napadł okoliczny rabuś.
Mama stała w przedpokoju lustrując moje ubranie.
Zjadłem tylko pół talerza zupy na obiad.
Kot spojrzał na mnie zmrużonymi oczami.
Moje puzzle mają dwadzieścia małych kawałków.
Nie noszę okularów.
Usilnie prosiłem moją mamę, żeby pozwoliła mi iść na dyskotekę.
Obrażony kolega burknął na mnie na przerwie.
Jeśli chcesz pomogę ci w zadaniu domowym.
Ukradłem koledze komórkę i bardzo tego żałuję.
Chciałem nauczyć się tańczyć.
Właśnie przestałpadać deszcz.
lezłą (co to znaczy?)
Dziadek odchrznąknął znacząco.
Nie znam żadnej piosenki folklorystycznej.
1 5 1
2010-03-28T16:24:53+02:00
Moja siostra uczestniczyła w bardzo ważnym spotkaniu
Adam chodzi w wyświechtanych ubraniach
Gdy oglądałam telewizor nagle zasnęłam w fotelu
Dzisiaj zjadłam pół jabłka
Moja koleżanka ma małych braci.
Mam dobry wzrok , więc nie noszę okularów
Usilnie próbowałam rozwiązać to zadanie
W poniedziałek ukradłem dziadkowi 5 złoty.
W tym semestrze nie dostałem żadnej jedynki.
Czy chcesz pożyczyc mój długopis?
Marzę o skórzanym fotelu.
Gdy byłem w parku zobaczył mnie rabuś .

;)
1 1 1