Odpowiedzi

2010-03-28T16:08:57+02:00
Urodził się tam słynny kompozytor Fryderyk Chopin.

Licze na najlepsze:).
3 4 3
2010-03-28T16:09:28+02:00
Pochodzi stamtąd Fryderyk Chopin. To jest chlubą i dumą tej miejscowości.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:09:51+02:00
Żelazowa Wola słynie z tego, że to właśnie tam urodził się najwybitniejszy polski kompozytor- Fryderyk Chopin.

proszę o naj jeśli pomogłam. ;)
7 4 7