Odpowiedzi

2009-10-30T20:37:36+01:00
Moim zdaniem ta książka przeznaczona jest dla wszystkich, nie zależnie od tego ile mają lat. Sądzę, że każdy powinien ją przeczytać.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T20:41:27+01:00
Jest to utwór dla dzieci, ale tak samo dla dorosłych. Ma on elementy baśniowe, mówiące rośliny i zwierzeta, podróże po planetach. Wystepuje tam odwieczna walka dobra ze złem, a zakończenie ksiazki jest dwuznaczne. Występuje konkretne miejsce akcji, czas, wydarzenia, fabuła. Wszystkie wyżej wymienione cechy moga oznaczać, że tak samo utwór jest bajkowy wiec dla dzieci, ale am swoje drugie dno i znaczenia metaforyczne czyli bardziej dla dorosłych.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T21:03:43+01:00
Ja uważam, iż jest to książka zdecydowanie dla dorosłych. Mimo, iż Mały Książę pyta się dziecinnym językiem, to odpowiedzi dostaje nadzwyczaj filozoficzne. Myślę, że początek książki spodobałby się dzieciom, ze względu na wątek przyjaźni, lecz wraz z zagłębieniem się w fabule książki, "Mały Książę" zaczyna dziecko nudzić. Gdy przeczytałam tą książkę po raz pierwszy, nawet sama nie wiedziałam, jaki jest jej dogłębny sens. Dopiero później go dojrzałam. A co dopiero dla takiego małego brzdąca..