Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:14:03+02:00
Miałam to zadanie sprawdzane przez panią i jest dobrze:
54-zdobyte punkty
15-x=ilość złych odp.
x-ilość dobrych odp.
-2punkty za złe odp.
+5za dobre odp.
5x-2(15-x)=54
5x-30+2x+54
7x=84//7
x=12
15-x=15-12=3
ODPOWIEDŹ:szymon odpowiedział na 12 pytań dobrze i na 3 źle.
1 5 1
2010-03-28T16:14:09+02:00
Dane
x-zadania rozwiązane poprawnie
15-x zadania rozwiązanie błędnie ( lub bez odpowiedzi )
5x - punkty za prawidłowe odpowiedzi
(15-x)*2 - punkty za źle rozwiazane zadania (ujemne)

5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=54+30
7x=84/:7
x=12