Odpowiedzi

2010-03-28T16:16:22+02:00
0,01
1,44
0,09
0,0025
4,41
0,125
0,000125
5,76
1,331
1,728
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:16:52+02:00
0,1²= 0,01
1,2²= 1,44
0,3²= 0,09
0,05²= 0,0025
2,1²= 4,41
0,5³= 0,125
0,05³= 0,000125
2,4²= 5,76
1,1³=1,331
1,2³= 1,728
1 5 1
2010-03-28T16:17:46+02:00
0,1²=0,01
1,2²=1,44
0,3²=0,09
0,05²=0,0025
2,1²=4,41
0,5³=0,125
0,05³=0,000125
2,4²=5,76
1,1³=1,331
1,2³=1,728
1 3 1