PROSZĘ, DAM NAJ!!!
To do krzyżówki ;)
1) Góra, której nazwę nadał Edmund Strzelecki. 2 wyrazy 1 ma 4 litery, a 2 ma 10
2)Góra w Alpach (4478 m.n.p.m), na granicy Włoch i Szwajcarii. Na 10 liter.
3)Najwyższy szczyt Karakorum (8611 m.n.p.m). Na 7 liter.
4) Najwyższy szczyt Austrii (3798 m.n.p.m). Na 13 liter.
5) Najwyższym szczytem tych gór jest Aneto (3404 m.n.p.m.). Na 8 liter.
6) Masyw górski, którego najwyższym szczytem jest Kibo. Na 10 liter.
7) Najwyższym szczytem tego łańcucha górskiego jest McKinley. Na 10 liter.
8) Góry utworzone w wyniku fałdowania hercyńskiego znajdujące się w południowej Afryce. 2 wyrazy. 1 na 4 litery, 2 nq 6 liter.
9) Najwyższy szczyt pasma górskiego Atlas (4165 m.n.p.m)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T16:22:11+02:00
1. Góra Kościuszki.
2. Matterhorn.
3. Czogori.
4. Grossglockner.
5. Pireneje.
6. Kilimandżaro
7. Kordyliery.
8. Góry Smocze.
9. Dżabal Tubkal.
7 4 7
2010-03-28T16:33:58+02:00
1.Góra Kościuszki;(najwyższy szczyt Australii 2228 m n.p.m); 2.Matterhorn;3.Czogori;4.Grossglockner;5.Pireneje;6.chyba będzie Kilimandżaro;7.Kordyliery;8.,Góry Smocze;9.Dżabal Tubkal;
4 4 4