Odpowiedzi

2010-03-28T16:18:02+02:00
A - I ...... świętaa
C- na początku rokuu obchodzonee sąw każdym województwie .Trwają ok 3 dni
Y -droga gdzie chodzi się wokół koscioła(jest w marcu)
C ?
H komunia to inaczej:
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:21:50+02:00
Ą - twórcą - Chrystus jest ... całego wszechświata.
C - wieczność. - Czeka nas po życiu na ziemi.
Y - kościelnych. - Jest pięć przykazań ...
C - chrzest -Najpotrzebniejszy sakrament.
H - Chrystus - Jego synem jest Jezus.