Odpowiedzi

2010-03-28T16:17:46+02:00
Związane jest to z odległościami cząsteczek ich ciał między sobą. W ciałach stałych są one ze sobą złączone przy czym gęstosc jest automatycznie większa. W cieczach też są siebie blisko co również przyczynia się do gestości. A w gazach te odległości są duże
1 5 1
2010-03-28T16:20:28+02:00
Ponieważ cząsteczki gazów rozmieszczone są najdalej od siebie i poruszaja się szybciej niż w innych stanach skupienia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T16:21:42+02:00

Bo mają największe odległości pomiędzy pojedyńczymi cząsteczkami..
Ponieważ gazy są ściśliwe, poruszają się chaotycznie w dużych odległościach od siebie i prawie się nie przyciągają.
1 5 1