1. W 100 gramach wody morskiej o zasoleniu równym 3,5% znajduje się około....
Proszę procenty zamienić na uł. dziesiętne.

2. 30 lipca 1958 roku o godzinie 19:15 łódź podwodna "Nautilus" wyruszyła od Bieguna Północnego. Marynarze, zanim dopłynęli do celu, spędzili 100 godzin pod wodą. Do Bieguna Północnego dotarli...

3

Odpowiedzi

2010-03-28T16:19:48+02:00
1.100g*3,5/100=3,5
2.100h:24=4dni i 4h
do bieguna północnego dotarli 3 sierpnia 1958 roku o godzinie 23:15






Pozdrawiam i czekam na naj;]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:20:19+02:00
1) 3,5%=0,035
0,035 * 100g=3,5g -> tyle g soli znajduje się w 100g wody morskiej
2) 100h:24h=4 doby i 1/6 doby = 4 doby i 4 godz
3 sierpnia 19:15 + 4 godz = 3 sierpnia 23:15
1 5 1
2010-03-28T16:25:19+02:00
1.W 100 gramach wody morskiej o zasoleniu równym 3,5% znajduje się około 0,35.

2.Do Bieguna Północnego dotarli 3 sierpnia o godzinie 23:15

because 100:24=4dni i 4 godziny
2 3 2