Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:17:29+02:00
Q=m*Cw*deltaT

m=250g= 0,25kg
Cw= 4200J/kg/*stC
T= 20stC
Tk=100tC
deltaT= Tk-T
deltaT=80stC

Q= 0,25kg*4200J/kg*stC*80stC= 84000J = 84kJ.

Odp.: Zużyję 84kJ energii.
2010-03-28T16:20:35+02:00
Dane
m 0,25kg
t1 20c
t2 100c
cw 4200 J
delta T 80
cp 2258000


q=0,25*4200*80 kg j c
q=84000j

zuzyjesz 84000j energi
2010-03-28T16:22:33+02:00
Q = ΔE
ΔE = m * ΔT * c
ΔE = 0,25kg * 20 stopniC * 4200 J/kg * stopień Celsjusza
ΔE = 21000 J