Odpowiedzi

2009-10-30T20:48:41+01:00
Proponuje tak:

c - ilość chłopców
x - ilość chłopców i dziewczyn w klasie

i układ:

c=4%*x
c+5=20%*(x+5)

Mi wyszło x=25, więc dziewczyn 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T20:49:03+01:00
Proponuje tak:

c - ilość chłopców
x - ilość chłopców i dziewczyn w klasie

i układ:

c=4%*x
c+5=20%*(x+5)

Mi wyszło x=25, ilość chłopaków jeden (niezły ma wybór :D) więc dziewczyn 24
2009-10-30T21:49:19+01:00