Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:27:25+02:00

'Oswoić' znaczy tworzyć więzy. O przyjaciela trzeba sie postarać, zawalczyć. Według lisa to trzeba być punktualnym i bardzo cierpliwym. Swoje serce należy przygotować, poczekać na reakcje drugiej osoby. Nic na siłę. Dwie osoby muszą polegać na sobie. Nie można mieć przyjaciela ot zaraz. Cierpliwość[jak wspomniała] jest baardzo ważna. Dzieki temu zdobywamy zaufanie drugiej osoby. 'Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu' to znaczy że powinniśmy w życiu kierować sie sercem, nie zdaniem innych. Powinniśmy stać sie dla kogoś najważniejszym, być za kogos odpowiedzialnym.

Zyczę ci piątkii ;D
1 5 1
2010-03-28T16:29:41+02:00
"decyzja oswojenia niesie ze sobą ryzyko łez" < mam nadzieje ze o to chodzi

Moim zdaniem że "decyzja oswojenia niesie ze sobą ryzyko łez" jest to teoria przyjaźni.Lis traktuje "oswojenie" czyli stworzenie więzów jak zaprzyjaźnienie się.Póki się go nie oswoi jest jak 100 tysięcy innych lisów.Po zaprzyjaźnieniu się częste opuszczanie przyjaciół wyruszając w podróże może spowodować przykrość i doprowadzenie drugiej osoby do płaczu, a powroty do wzruszenia i radości.Ponad to z przyjaciółmi trzeba żyć na dobre i na złe.
1 5 1