Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:26:04+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) chlor + chrom -----> chlorek chromu(III)
3Cl₂ + 2Cr---->2CrCl₃

b) żelazo + tlen ------> tlenek żelaza (II)
2Fe + O₂---->2FeO

c) siarka + sód -------> siarczek sodu
S + 2Na---->Na₂S
1 5 1
2010-03-28T16:26:18+02:00
A) 3Cl2 + 2Cr -----> 2CrCl3
b) 2Fe + O2 ------> 2FeO
c) S + 2Na -------> Na2S

a) chlor + chrom -----> chlorek chromu(III)
b) żelazo + tlen ------> tlenek żelaza (II)
c) siarka + sód -------> siarczek sodu