Hej ;)
Na jutro musze sobie wybrać imie do bierzmowania;/
No i właśnie nie wiem jakie;((
Prosze pomożcie!!!
Chce jakies orginalne imię nie jakie które ma co druga dziewczyna:))
Prosze wymieńcie mi po 5 przykladowych damskich imion:))
Dzieki;****

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T21:02:03+01:00
Sandra,Julia,Aleksandra,Weronika,Klementyna
1 5 1
2009-10-30T21:04:48+01:00
Weronika Roksana Marcelina Kryspina Angelika
1 5 1
2009-10-30T22:40:24+01:00
Sarah,Ashira,Naomi,Shira,Aviva - bardzo ładne imię
1 5 1