Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:32:16+02:00
A-jeden bok
b-drugi bok

2a + 2b = 16
7a = 9b

2a= 16 -2b
7a = 9b

a=8-b
7a = 9b

a=8-b
7 * (8-b) = 9b

a=8-b
56 - 7b =9b

a=8-b
-16b = -56 | -16

a= 8-b
b=3,5

a=4,5
b=3,5

Licze na najlepsze:).
2010-03-28T16:37:04+02:00
Przyjmijmy ze

b=7/9*a

to mamy

2*a + 2*b = P
2*a + 2*7/9*a = 16
2*a+14/9*a=16
32/9*a=16
1/9*a=1/2
a=4.5
2*a+2*b=16
9+2*b=16
2*b=16-9
2*b=7
b=3.5

a=4.5
b=3.5