Zad 1 .
Oblicz pole powierzchni i objętość sześcianu o krawędzi dłogości 7 cm .
zad 2.
Oblicz pole powierzchni i objetośc prostopadłościanu o wymiarach 6,5 cm x 4 dm x 9 dm
zad 3 .
Podstawą graniastosłupa prostego jest romb o boku długości 5 dm i wynosi 4 dm
Wysokość graniastosłupa wynosi 8 cm . oblicz pole powierzchni i objetość tej bryły

2

Odpowiedzi

2010-03-28T16:36:37+02:00
Zad.1

7*7*7= 343 cm³
zad. 2
6,5cm * 40cm * 90cm= 23 400 cm ³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:42:05+02:00
Zadanie 1
pole
P=6a²
P=6*7²
P=6*49
P=294(cm²)

objetość
V=a³
V=7³
V=343

zad 2.
1dm=10cm
V=a*b*h
V=6,5cm * 40cm * 90cm= 23 400 cm ³

P=2ab+2bh+2ah
P=2*6,5*40+2*40*90+2*6,5*90
P=2*260+2*3600+2*585
P=520+7200+1170
P=520+8370
P=8890 (cm2)


a zadania 3 nie umiem :(


mysle ze pomoglam :)