Odpowiedzi

2010-03-28T16:38:39+02:00
Poniewaz podczas zimy, jest spalana duza ilosc wegla w ciepłowniach a takze w domach, emitowana jest z tego powodu wieksza ilosc co2 do atmosfery
ponadto w zimie wiele roslin traci liscie i nie przeprowadza fotosyntezy, do ktorej pobierany jest co2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:40:36+02:00
Moim zdaniem różnica wynika z tego, że w zimę jeździmy samochodami, więcej palimy w piecu, a na drzewach nie ma liści, które by zużywały ten dw. węgla w fotosyntezie. Dlatego jest go więcej w zimę niż w lato.

Licze na najlepsze:).
2010-03-28T16:48:17+02:00
Wynika to z tego ze w zimie rosliny nie przeprowadzaja fotosyntezy, bo nie maja lisci, poza tym elektrownie pracuja wiecej bo chca ogrzac mieszkania, tak samo ogrzewanie domu przyczynia sie do wzrostu co2