Odpowiedzi

2010-03-28T16:43:28+02:00
1nie wolno rozmawiac 2 nie wolno jesc 3nie wolno wychodzic niegdzie podczas przedstawienia 4nie wolno uzywac telefonow kom.(trzeba wylaczyc) 5nie wolno sluchac muzyki 6nie wolno sie bic 7nie wolno krytykowac sztuki(przy akorach i rezyserze) 8nie wolno smiecic
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:45:42+02:00
- przychodzimy przed czasem, aby zając swoje miejsce przed rozpoczęciem spektaklu
- nie rozmawiamy
- nie jemy, ani nie pijemy
- nie przeszkadzamy innym
-nie chodzimy bez potrzeby
- przed spektaklem wyłączamy telefon
6 3 6