Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:03:00+02:00
Fakt- jest to zdarzenie, które się wydarzyło lub coś co się wydarzyło.
Opinia- jest to zdanie jakiejś osoby na temat czegoś kogoś.


Zalety:
- możemy się dowiedzieć co się dzieje w innym mieście, kraju;
- rozrywka;
- muzyka.

Wady:
- dużo kłamstw, nieprawdziwych faktów;
- brak 100 % satysfakcji z rozrywki;
- brak szukanej informacji lub zawiedzenie się

Mam nadzieję że pomogłam
Pozdro ;P
18 3 18
2010-03-28T17:19:53+02:00
Fakt jest to informacja nie zawierająca własnych odczuć ani opinii faktem jest np. ogień jest gorący
Opinia jest to nasze zdanie na jakiś temat np. Lalki z porcelany są śliczne.
13 4 13