PiLNE!!
okres panowania:
Mieszko I ...........................
bOLESŁAW cHROBRY ......................
Mieszko II ................
Bezprym ........................
Kazimierz odnowiciel........................
Bolesław Śmiały.......................
Władysław Herman......................
Bolesław Krzywousty ...........................
Zbigniew ...............................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:01:01+02:00
PiLNE!!
okres panowania:
Mieszko I od ok. 960
do 25 maja 992

Bolesław cHROBRY od 992
do 17 czerwca 1025

Mieszko II od 1025
do 1031

Bezprym od 1031
do 1032

Kazimierz odnowiciel od 1034
do 1058

Bolesław Śmiały od 1058
do 1079

Władysław Herman od 1079
do 1102

Bolesław Krzywousty od 1107
do 28 października 1138

Zbigniew od 1102
do 1107

liczę na naj ;)
1 5 1
2010-03-28T17:02:02+02:00
Mieszko I 960 - 992 r
BOLESŁAW CHROBRY 992 - 1025 r
Mieszko II 1025 - 1034 r
Bezprym 1031 - 1032 r
Kazimierz odnowiciel 1034 - 1058 r
Bolesław Śmiały 1058 - 1079 r
Władysław Herman 1079 - 1102 r
Bolesław Krzywousty 1102 - 1138 r
Zbigniew 1102 - 1109 r
1 4 1