Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:03:23+02:00
Zwierciadła płaskie stosowane są w lustrzankach.Zwierciadła wypukłe oraz wklęsłe stosowane są w teleskopach, obiektywach lustrzanych.
Zwierciadła mogą służyć także do odbijania promieniowania elektromagnetycznego spoza zakresu fal światła widzialnego, tak jak ma to miejsce w przypadku anteny satelitarnej.
7 3 7
2010-03-28T17:03:30+02:00
Lustra i lusterka powszechnego użytku (ścienne, łazienkowe, kieszonkowe, dekoracyjne itp.),

lustra fenickie,

w lustrzankach jako element kierujący światło do wizjera, podnoszony na czas robienia zdjęcia,

w laserach jako elementy ograniczające wnękę rezonansową,

jako elementy zmieniające bieg światła w urządzeniach optycznych,
12 4 12
  • diat
  • Początkujący
2010-03-28T17:04:32+02:00
* lustra i lusterka powszechnego użytku (ścienne, łazienkowe, kieszonkowe, dekoracyjne itp.),
* lustra fenickie,
* w lustrzankach jako element kierujący światło do wizjera, podnoszony na czas robienia zdjęcia,
* w laserach jako elementy ograniczające wnękę rezonansową,
* jako elementy zmieniające bieg światła w urządzeniach optycznych,
6 2 6