Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:06:50+02:00
1. Krótki utwór literacki
2. O charakterze zartobliwym
3. Wierszowaty
4. Zawierający morał (pouczenie)
5. Styl: gawędziarski, potoczny
6. Dobro wygrywa ze zlem
7. Wystepuja postacie fantastyczne
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T17:09:41+02:00
1.Dobro wygrywa , a zło zostaje ukarane. 2. Zawiera postacie fantastyczne. 3.Zawiera morał. 4.Jest to krótki utwór wierszowany. 5.Zawiera słowa potoczne PROSZĘ O NAJJ
4 3 4