Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T21:56:57+01:00
Kąt ostry 0<a<90
kąt prosty a=90
kąt rozwarty 90<a<180
kąt półpełny a=180
kąt wypukły 180<a<360
kąt pełny a=360
33 3 33
2009-10-30T21:59:23+01:00
Kąt pełny ma 360 stopni
kąt półpełny ma 180 stopni
katy wypukłe(ostrokątne) mają mniej niż 180 stopni albo =180 stopni
kąty wklęsłe (rozwartokątne) maja więcej niż 180 stopni


suma kątów w trójkatach = 180 stopni
suma kątów w czworokącie = 360 stopni
suma kątów sąsiednich w równoległoboku - 180 stopni
20 3 20